donderdag 11 november 2010

Greet slaat groot alarm

Beste medeautobestuurders,

Het is mij opgevallen dat bij het merendeel van u de richtingaanwijzer niet werkt, zowel links als rechts. Het kan uiteraard ook zijn dat u de gebruiksaanwijzing nog niet heeft gelezen en u geen idee heeft hoe u hem moet bedienen. Voor de duidelijkheid: het is het handeltje aan de linkerkant van het stuur, over het algemeen.

Ik wil u vanaf deze plaats sterk adviseren de werkzaamheid van de richtingaanwijzer te testen en deze - indien nodig - te (laten) repareren en daarna bij elke rijbaanwisseling te gaan gebruiken. Dit om uzelf, maar zeker ook mij niet meer in gevaar te brengen. Met name op de momenten dat u op het aller-, aller-, allerlaatste moment beslist dat u ook in wilt halen. Ik ben graag een beetje voorbereid op wat uw plannen zijn in het verkeer.

En dan nog iets. Ik heb u al eens - volgens mij in nette bewoordingen - gevraagd om mij en het Vosje met enig respect te behandelen. Ik herhaal deze oproep en het geldt ook als Mr.T. in het Vosje rondrijdt. Kunt u ons alstublieft een beetje serieus nemen, ook al is de auto een tikkie kleiner dan de uwe.

Ik dank u.

2 opmerkingen:

V.en M. zei

Dit artikel moet je opsturen naar de krant.Hier moeten meer mensen van genieten.

Margreet zei

@ V.en M.: Mmmm, moet ik eens goed nadenken over welke krant :-).