dinsdag 22 mei 2012

Greet was op een eiland

Dingen die je leert als je op Vlieland bent met je hele familie min één:


  • Als de weersvoorspellingen slecht zijn, is het stiekem toch mooi weer op Vlieland.
  • Ik heb niet de tante Pollewop-genen van mijn moeder geërft, maar zus 1 tot en met 3 wel.
  • Fietsen op een elektrische fiets tegen de wind in door de duinen voor meer dan een uur, is voor een chronisch vermoeide best zwaar.
  • Onze familie komt in opstand als het suikerbrood 's ochtends bij het ontbijt ontbreekt.
  • De fietsenverhuur meneer kan na een Hemelvaartweekend geen fiets meer zien.
  • Ik had bijna geklaagd over mijn lawaaiige familie tijdens de Championsleague finale.
  • De Waddenzee heeft een fantastische branding.
  • Het is mogelijk om in het kleinste juttersmuseum, waar je net met 19 personen in past, een uitgebreide rondleiding te krijgen.
  • Een meeuw kan al vliegend op zijn kop krabben.
  • Als de volgende gang een beetje op zich laat wachten, worden wij een beetje baldadig met zijn allen.
  • Camping Stortemelk ziet er nog net zo uit als 34 jaar geleden, al kan ik mij daar geen bal van herinneren.
  • Een bad is bijna het lekkerste wat er is.
  • Een paar dagen samen met je familie is heel fijn.
  • Wanneer wij als groep van 18 buiten op een terras willen zitten, dan gaan wij als groep van 18 buiten op een terras zitten.
  • Mr.T en ik zouden doodongelukkig worden zonder telefoon, Skype, Touch, mail, sms, want hoe hou je dan 358 keer per dag contact?
  • Als ons wordt opgedragen een lied te zingen in de Vliehorstexpress, dan doen we dat.
hoog is de zolder
laag is de vloer
mooi is het meisje
lelijk is je moer

4 opmerkingen:

Anoniem zei

.........en dat zus 4 ondanks vermoeidheid en gemis een hele dappere en sterke vrouw is.......

Margreet zei

@ Anoniem (zus?): Dank voor het lieve compliment.

Anoniem zei

Zus 2 natuurlijk

Margreet zei

@ Anoniem (zus 2): Natuurlijk, zus 2 :)