vrijdag 31 oktober 2014

Greet maakt er een potje van



Oh nee, dit wordt geen kookblog, weest u niet bang. Ik ben en word vooral geen masterchef. Mijn werkelijke talenten liggen ergens anders. Wat niet wil zeggen dat ik niet trots kan zijn op wat ik met een beetje inspanning (wat in mijn geval al een prestatie op zich is) in elkaar kan flansen.

Het ziet er op het oog eenvoudig uit, maar vergist u niet, schijn bedriegt. Er kwam niets kant en klaars aan te pas. Afgezien van de groente die ik niet zelf heb geoogst en de vis die ik niet zelf heb gevangen en de kruiden die ik niet zelf uit planten en dergelijke heb geëxtraheerd en de meel die ik niet zelf heb gemalen, enzo.

Dus, bedankt boer en visser en kruidenmenger-en-in-potje-stopper en molenaar. Dank u wel. Het was mummie de bummie overigens, wat ik er van gebrouwen had.

Morgen eten we weer pizza, uit de diepvries.

2 opmerkingen:

vader zei

Eet smakelijk vanavond.Ons een pannetje soep brengen is wat ver weg,helaas.

Margreet zei

@ vader: eígenlijk hebben we dit gisteravond al gegeten, en het is schoon op gegaan, dus sowieso een pannetje brengen zat er niet in.