donderdag 15 oktober 2009

Greet en de kou

Ik vind kou niet leuk, ik wil geen kou, mijn lijf is niet klaar voor kou.
Maar het is wél koud! Hoe prachtig het weer er ook uit ziet van achter glas, het is gewoon koud. Deze ochtend lag er net als gisterochtend rijp op het gras. Dat betekent dus heel simpel dat het vriest! Ja, al weer een uitroepteken, want had ik al gezegd dat ik kou niet leuk vind?
Ik zit al twee dagen onder een dekentje met een kruik en de verwarming boven de 20 graden op de bank, als ik niet even wat anders doe. Mijn hoofd en lichaam moeten het nog eens worden over hoe we dit gaan aanpakken. Ik heb geen idee, maar ondertussen blijf ik luidkeels hopen dat het hier plotseling nog een ietsiepietsie zomer wordt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Laat de kou je niet weerhouden om te schrijven. Wij doen nu wel even de kachel aan. We zien uit naar je volgend verhaaltje

Erik en Jos