vrijdag 6 november 2009

Greet en verhuizen (weer een deel)

Waar je zo moe van wordt, is niet van inpakken, schilderen, schoonmaken, naar Maastricht op en neer rijden met heul veul file. Nee, dat is allemaal weg te slapen na een warm badje. Wat werkelijk uitputtend is dat je overal achteraan moet. Natuurlijk hebben wij de planning strak gesteld, maar toch. Ik wil niet 3 x Ziggo moeten bellen met als uiteindelijk resultaat dat ik niets ben opgeschoten. Ik zie er tegen op dat ik nog een keer KPN moet bellen met hun met opzet onbegrijpelijk gemaakte menustructuur, die je standaard bij de verkeerde afdeling doet uitkomen, waardoor je nog een keer moet bellen, want intern doorverbinden kunnen ze niet. Het is een telecombedrijf! En ik wil alleen maar verhuizen.
Vloeren kopen gaat in een zucht, maar dan, tsjonge. Dit is niet goed voor je hart en je nachtrust. Ze moeten nog gelegd worden en dat moet dan via iemand en dan weer via iemand anders en die bellen niet terug. Help! Dus bellen we zelf maar weer eens.
Maar de trap is appeltjes groen. Een Granny Smith kan zich er goed verstoppen. Hebben we zelf gedaan, zonder stress.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi lief zusje,
ben trots op je hoor.Ben je nog gezegend met een ernstige talent op dit gebied.regelen, organiseren, communiseren etc.
Kun je je voorstellen wat het is voor mensen met ietsje pietsje minder bagage op dit gebied....
Wordt de heleboel voor jou natuurlijk niet anders van.
Tomaatrood-hartje voor jou en je geliefde!!
van de andere kant van Nederland,
zus 3

Margreet zei

@zus 3
Dank voor je lieve woorden, maar of ik hier nu echt talent voor heb....?