woensdag 27 januari 2010

Greet in Amsterdam

Ik bracht kleine Frummel naar bed, nadat we met alle auto's hadden gespeeld en alle boekjes hadden gelezen en ook alles hadden benoemd, waarbij hij veelvuldig op dramatische wijze 'oh nee' zei.
Zijn neus zat dicht met snot en er zat een speen in zijn mond. Om hem toch wat lucht te geven, begon ik het snot uit zijn neus te pulken. Hierbij begon Frummel te giechelen. Bij elke giechel tinkelde er iets in mijn hart.
Ik ben verliefd op dit kleine, lichte kind.

5 opmerkingen:

Jorinde. zei

Hee.
Ik ben een vriendin van Iris.
Ze raadde me aan om de blogs van u te lezen. Dus vandaar deze reactie.
Echt GE-WEL-DIG!!
Dat iemand zulke goede blogs kan schrijven ! Echt té mooi!
Ik blijf deze site echt in de gaten houden!
Groetjes Jorinde.

Margreet zei

@ Jorinde: dank je wel, complimenten zijn altijd leuk! En je hoeft geen 'u' te zeggen hoor, dan voel ik me zo oud :-).

Jorinde. zei

@ Margreet.

Ghehe :P Dan zal ik volgende x gewoon je zeggen :P.
Wanneer ik je ooit zie :P

Maar die complimenten...
Ze zijn gewoon waar!
Deze blogs zijn echt gewoon te geniaal ! :D
Te goed! :D

V.en M. zei

100 % mee eens.Opsturen naar de krant zou ik zeggen.
V.en M

Margreet zei

@ V en M: ik heb het vermoeden dat jullie reactie bedoeld is voor de blog van 1 februari. Naar welke krant zal ik het sturen :-) ? Dat ik het op internet zet is eigenlijk ook al een vorm van publicatie.