woensdag 20 april 2011

Greet snapt het soms niet

  • Goedemiddag, Rabobank Amersfoort en omstreken.
  • Goedemiddag, met mij. U bent onze tussenpersoon voor onze verzekeringen en nu wil ik persoonlijk wat komen regelen, maar dat wordt een beetje lastig, want ik zit in Maastricht en u zit in Amersfoort.
  • Tja, hoe snel wilt u het geregeld hebben?
  • Nou, het heeft geen bloedspoed, maar eigenlijk wilde ik vragen waarom het nooit gewijzigd is, toen wij de adreswijziging doorgaven.
  • We hebben helemaal geen adreswijziging gehad.
  • Jawel hoor, want daarvoor zijn we in eigen persoon naar uw kantoor geweest.
  • Hoe lang geleden is dat?
  • Meer dan een jaar geleden. En het is dan toch vreemd dat we wel alle post hier in Maastricht krijgen.
  • Haha, ik zie het al. Uw adres is wel gewijzigd, maar de producten zijn niet meeverhuisd.
  • Oh, handig. En nu?
  • We kunnen de zaken per email afhandelen...of nee, weet u wat, ik verhuis de producten naar Maastricht.
  • Goed idee! En naar welk kantoor gaan ze dan?
  • Nou, er zit er één in de huppeldepupstraat en één op de hippeldepiplaan en één op de hobbelweg en nog één op de hubbellaan.
  • En welke wordt het dan?
  • Dat maakt niet uit, u kunt bij alle vier terecht.
  • Jaja, natuurlijk. Dat kon in Amersfoort niet.
  • Oh jawel hoor.
  • Nou, volgens mij niet.
  • .....
  • Zal ik uw producten doorsturen?
  • Ja, graag!
  • Dan heb ik wel wat gegevens van uw nodig ter verificatie.
  • Snap ik.
  • Wat is uw adres? Wat s uw geboortedatum? Wat is de geboortedatum van Mr.T.? Wat is uw telefoonnummer? Wat is uw burgerservicenummer? En wat was de aard en de kleur van uw ontlasting vanmorgen?
          (uiteraard heb ik op alles netjes antwoord gegeven)
  • Krijgen we nog een bevestiging als alles is doorgestuurd?
  • We sturen een bevestiging naar het oude adres, ..., uh, ...., nee, alleen het kantoor waar het naartoe wordt gestuurd krijgt een bevestiging.
  • Logisch, die hebben ze ook echt nodig als ze alle producten al hebben ontvangen.
  • Belt u anders volgende week naar het kantoor in Maastricht om te horen of het goed is gegaan.
  • Welk kantoor?
  • Oh ja, nee, dat maakt niet uit.
  • Duidelijk...
  • Misschien is het goed dat als ze nog van niets weten, dat u ons weer even belt, want dan is er iets fout gegaan. In het paasweekend krijgen onze systemen een gigantische update en dat is vragen om problemen.
  • We hebben volgende week vast nog contact. Bedankt alvast.
  • Graag gedaan.
  • Fijne dag!
  • Fijne dag!

Geen opmerkingen: