maandag 25 oktober 2010

Greet en de vakantie

Ingrediƫnten voor een all inclusive vakantie in eigen huis:
We beginnen met zon, veel zon en korte-broeken-temperaturen, maar ook een beetje regen op zijn tijd om de billen op de bank te rechtvaardigen, en kou - "zucht" - , lekker eten, Liefde, uitslapen, brullende katten die het andere ritme niet begrijpen en ook moeten wennen aan de kou - "zucht" - , farm frenzy, weekend Luxemburg met zon, chocola, park en Liefde, chips en nootjes, veel lol en vooruit: ook een keertje ruzie, potje bier, maffia, wandelen, flesje champagne, Prison Break in drie seizoenen, fietsen, goed gezelschap, glaasje wijn, dierenpark, verwarming aan omdat het zo koud is - "zucht" - , bitterballen, lezen, kleren kopen, en als laatste Liefde, maar die had ik al genoemd geloof ik.

8 opmerkingen:

Mr.T zei

Bij deze reserveer ik al weer voor volgend jaar!

Margreet zei

@ Mr.T: Ik doe mee! Reservering bij deze bevestigd.

V.en M. zei

Geef even de naam van jullie reisburo.
V.en M.

Margreet zei

@ V.en M.: 't Kan bijna niet simpeler, gewoon reisbureau De Haan-De Groot. Is een heule goeie!

Niels, Neef 2. whatever zei

Slechts 3 seizoenen? als ik zo'n vakantie heb kijk ik gewoon non stop tot het klaar is, haha

En is farm frenzy een soort van koeien op een rijtje zetten, net zoals farmville.
Alleen klinkt het zo stom als je 'farmville' speelt. dus zeg je maar dat het Farm frenzy is?

voor de rest klinkt het wel als een fijne vakantie;)

Margreet zei

@ Niels, Neef 2. whatever: Slechts 3 seizoen, wegens het ontbreken van het 4e seizoen. Maar we hebben dus ook andere dingen gedaan, waardoor non-stop onmogelijk werd.

En het is wel degelijk Farm Frenzy, dus niet omdat dat beter klinkt. Ik heet geen Niels... En het is inderdaad met koeien, maar ook met varkens, kippen, struisvogels. Een soort boerderijtje spelen.

Voor de rest was het zeker een fijne vakantie ;)

Anoniem zei

fijn dit recept!!
Wij vanaf morgen aan Prison 4!!
Liefs zus 1

Margreet zei

@ Zus 1: Hij is lekker, is t' niet?! Veel plezier met PB 4!
Liefs