woensdag 6 oktober 2010

Greet wil graag iets vragen aan meneer Wilders

Beste meneer Wilders,

Ik heb erg getwijfeld of ik u wel met 'beste' zou moeten aanspreken, want zo best vind ik u eigenlijk niet. Maar ik ken u verder niet, dus leek 'beste' mij toch weer de beste oplossing.

De reden dat ik dit schrijf is dat ik eigenlijk wat vragen aan u heb, waar ik graag uw antwoord op zou willen horen. Het zijn er maar een paar, dus u bent zo klaar, denk ik.

  • Waarom hecht u een wereldbreed belang aan de vrijheid van meningsuiting, terwijl u in hevig verzet komt tegen degenen die een mening hebben over u en uw kiezers?
  • Denkt u echt dat de plannen die u in het gedoogakkoord heeft laten vastleggen nu werkelijk de oplossing zijn voor de problemen waarvan u de oorzaak toeschrijft aan een bevolkingsgroep met een bepaalde religie?
  • Ik bekeek net even uw twitterpagina en waarom moet er in elke zin zoveel boosheid naar anderen geformuleerd worden?
  • Waarom is uw partij geen democratische partij?
Eerlijk gezegd verwacht ik geen antwoord van u, aangezien het u is geadviseerd om te zwijgen, waartoe u overigens het volste recht heeft.

Met vriendelijke groeten,
Maar-Greet

PS: zoudt u alstublieft eens wat kunnen doen aan uw haar?!

2 opmerkingen:

V. zei

Je had mijn naam ook onder de mail
mogen zetten.
V.

Margreet zei

@ V.: Bij deze dan, pap!