vrijdag 18 februari 2011

Greet was even in de sportschool

Ze zeggen dat sport goed voor je is. Nou, ik zeg: dikke vinger, drie bier, das nie waar! Ik moet het natuurlijk op de lange termijn zien en dan regelmatig mijzelf op dezelfde wijze in het zweet werken, dan is het uiteindelijk goed voor je. Tuurlijk, maar de korte termijn telt ook mee. Op dit moment vraagt het knipperen van mijn oogleden al wilskracht, laat staan dat ik mijn armen moet verheffen. 
Ik moet mij weer even ernstig beraden over waarom ik zo graag wilde sporten. Ik ben het even een heel klein beetje vergeten. Misschien dat het me morgen weer te binnen schiet, als ik vandaag de hele dag  gestrekt op de bank heb gelegen, met veel chocola en potjes thee en mijn Appeltje met daarop Uitzending gemist.

4 opmerkingen:

Iris zei

Zou je dit misschien ook aan mijn gymdocente kunnen uitleggen?

Margreet zei

@ Iris: Ik kan het natuurlijk altijd proberen, al is dat bij gymdocenten wel een heule zware dobber. Sport is hun religie namelijk.

Iris zei

Het idee bij deze is eigenlijk dat ze ons als eind- en beginspel tikkertje gaat doen en dan ons gaat uitleggen wat de christelijke boodschap daarachter was. ;)

Margreet zei

@ Iris: Hahaha, je meent het! Verweving van religie in religie.