vrijdag 18 december 2009

Conversatie

'Ik ben de zonnekoningin en jij bent mijn ijsonderdaan.'
'Dat kan helemaal niet, want dan smelt ik.'
'Dan ben jij mijn narretje, met een puntmuts en belletjes en dan ga jij voor mij dansen en dan kan ik lachen.'
'Nee, ik ben niet je narretje, ik ben de baas!'
'Dat gaat niet, want ik ben de zonnekoningin, dus ik ben de baas. Jij mag mijn beultje zijn.'
'Ja! Dan ga ik hoofden afhakken en martelen en pijnigen en folteren, enzo.'
'Ik had meer gedacht aan een beultje met martelpraktijken als kietelen.'
'Dan wil ik je beultje niet zijn. Ik ben een tiran.'
'Nee, dat kan niet, want ik ben al de zonnekoningin.'
'Ik ben bij je binnengevallen en ik heb de macht overgenomen.'
'Nietes.'
'Wellus.'
'Nietes.'
'Wellus.'

...

'Welterusten.'
'Welterusten.'
'Ik hou van jou.'
'Ik hou van jóu.'

2 opmerkingen:

NdB zei

Zeer hoog niveau hoor! :)

Margreet zei

@NdB: Schat een mens nooit hoger in dat wat hij kan waarmaken...