vrijdag 4 december 2009

Greet in haar nieuwe woonplaats

Bij het opstaan had de dag zonnige kleuren. Het maakte mijn ietwat ontheemde gemoed blij. Maar op weg naar een winkelcentrum met een wat uitgebreider assortiment dan hier om de hoek, zag de lucht grijs. En zo kwam mijn gevoel weer langzaam in overeenstemming met de buitenwereld.
Met een gevulde kar stond ik in de rij om af te rekenen en daar wachtte mij een nieuwe zonnestraal. Het meisje achter de kassa. Alles in en om haar was blijheid, vriendelijkheid en vrolijkheid. Een korte, maar verheugende ontmoeting. Mijn dag is goed.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Snap je nou waarom ik zo graag boodschappen doe???

:-)
X
L

Margreet zei

@L:
Heeft jullie supermarkt ook zo'n zonnestraal?
Dan begrijp ik het direct. Of is jouw blik op de straal misschien gekleurd door je mannelijkheid :-) ?
X

Erik zei

Dag Margreet
Via juw stukjes kunnen we je wat volgen. Sterkte met alles en groeten aan Thijmen

Margreet zei

@Erik,
Ik zal ook snel wat beloofde foto's plaatsen.
Ik geef de groeten door. Dank!