woensdag 10 februari 2010

De geneugten van een bank





Knorrend van tevredenheid zit ik op onze nieuwe bank.
Het is ontzettend gênant om te moeten toegeven dat het leven zonder bank, laten we zeggen, anders is. Wat een gigantisch luxe probleem. Stel dat je alle mensen op deze wereld moet tellen, die geen bank hebben. Dat is pas een probleem; of moet ik zeggen: uitdaging.

In ieder geval, ik ben euforisch en ik kan niet wachten tot Mr.T zich huiswaarts keert, zodat we samen knorrend van tevredenheid op de bank kunnen zitten.

Laat ik u één tip geven. Doe nooit iets weg, voordat u het vervangende item in uw bezit heeft!

6 opmerkingen:

jos zei

wat een mooie bank!!Laat E. hem maar niet zien! Dat was zijn groete wens, maar

jos zei

grote

V.en M zei

Prachtig,wat een mooie bank.We zien er naar uit om te proberen hoe lekker hij zit.
V.en M.

Margreet zei

@ Jos: Mr.T wilde eerst een nog grotere. Zou het een mannending zijn?

@ V. en M. : ik kijk er zo naar uit om jullie op die bank hier te zien! Hij zit heerlijk overigens.

Anoniem zei

Klein detail
Misschien die drie rooie waxinelichtjeshouders vervangen door oranje exemplaren....dan klopt het weer hè.
Ps.lijkt me verder een "lekker ding".
zus 3

Margreet zei

@ Zus 3: Je bent van harte welkom om het gehele interieur eens te bewonderen. Dan zul je zien dat dat rood dan wel weer klopt.
En het is zeker een lekker ding!