dinsdag 23 februari 2010

Greet en de studie

Kent u dat gevoel?
Dat gevoel van 'geen-zin-hebben'?
Ik heb het. Heel verschrikkelijk ontzettend erg.
Ik stel het uit.
Nog even een kop koffie.
Nog even iets bekijken op internet.
Nog even een blik in de krant, die vandaag dan toch maar weer eens bezorgd is.
Nog even kijken of de katten er lekker bij liggen.
Nog even naar buiten staren, waar de regen gestaag naar beneden drupt.

Zucht...

Ik moet echt...

Hop hop, aan de studie.
Het komt allemaal niet vanzelf in mijn hoofd.

Nog een kopje koffie dan,
ga ik écht wat doen.

Zucht...

Had ik u al verteld dat ik geen zin heb?

5 opmerkingen:

Iris zei

Dan hebben we dat samen,
Thee inpakken,
Schoentjes uitzoeken,
Boeken terugbrengen en de boete betalen,
Kamer opruimen,
Pff.
Nog even kijken of er nieuwe reacties zijn,
Nog even kijken of er mensen online zijn...
X.

Margreet zei

@ Iris: och meid, en je hebt nog wel vakantie!!
Veel plezier met O & O deze week.
Kus

Iris zei

Haha,
Juist daarom. Alles gauw even doen, zodat ik morgen en alles wat daarna komt niets meer hoef te doen.
Ach, als je bekijkt dat ik om 10 uur m'n bed uit kom, eten voor me klaar gezet wordt, geen moeilijke Pw'en of veel huiswerk heb, dan valt die vakantie best wel mee! ;)

Knuffel,.

V.een M. zei

Even alleen maar koffie drinken en naar buitenkijken.Het helpt!!
Straks bulk je van de zin!!
V.en M.

Margreet zei

@ V.en M.: ik heb barstens veel gedaan vandaag!

@ Iris: geniet maar van de rest van de week vakantie.
Knuf