vrijdag 6 augustus 2010

Aanvalluuuhhhh!

Welk clublied moet ik nu gaan leren?
Wordt het:

'Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn FC Twente, FC Twente.
Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn.
En daar kan niemand in de wereld iets aan doen.'

of

'Roda, Roda, Roda los mer joa,
Roda, Roda, dieng supporters zunt werm doa.
Roda, Roda, vier blieve diech truij.
Vier blieve allenuij beij-ee, vuur Roda J.C.'

Beide dan maar?

Jaha, ik zit vanavond met Mr.T. bij de eerste eredivisiewedstrijd van het seizoen. In een VIP-box. Met hapjes en drankjes. Jaha!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou zit je dan....DE openingswedstrijd, wordt er niet gescoord..zit je in de VIP lounge te wachten totdat je mag juichen, komt dan moment niet. Jammer hoor! Maar je gaat me toch trouwens niet vertellen dat je overgelopen bent? Je draagt ons Heerenveen toch nog wel een warm hart toe? Inburgeren oké, maar overlopen.....
Tut

Margreet zei

@ Anoniem: wat voetbal betreft was het een tikkeltje saai, maar voor de rest...op een zacht bankje met een glas wijn een voetbalwedstrijd kijken! Doe mij maar elke week. En ik heb luidkeels aan iedereen vertelt dat Heerenveen mijn hartje heeft.
Tuut