maandag 30 augustus 2010

Greet heeft een beetje ondersteuning nodig




Het lijf blijkt niet meer zo stevig op zijn grondvesten te staan. De stand der zaken is niet helemaal meer - of helemaal niet meer, daar zijn we nog niet over uit - zoals het zou moeten zijn. De lengte van de palen van het onderstel zijn niet meer gelijk en ook is er een onnatuurlijk draaiing in het middendeel van de stellage ontdekt. Om het leed wat momenteel wordt geleden enigszins te verzachten en de fysieke onjuistheden op te heffen, worden de fundamenten met hulpmiddelen ondersteund.

In klare taal: ik heb steunzolen!

De fysieke ongemakken hebben overigens geen invloed op mijn geestelijke vermogens.

6 opmerkingen:

zus 2 zei

wat zou het geweldig zijn als die plateau zolen bij kunnen dragen aan een succesvol tentamen! Daarbij heb ik geen twijfels over jou geestelijke vermogens hoor! Sterkte!

Margreet zei

@ zus 2: Oe, dat zou mooi zijn! Maar ik denk toch dat het uit mijn bolletje moet komen voor de reproductie van al die feiten voor het tentamen. Dank!

V.en M. zei

Zonder twijfel ben je op dze wijze mooi door je tentamen geslipt.
V.en M.

Margreet zei

@ V.en M.: Oh yeah!!!

die dikke zei

in het echt zijn ze nog mooier;-)
nou ik ben helemaal bij hoor, zowel op je blog als live; leuk dat je er was!
X

Margreet zei

@ die dikke: Tegenwoordig het eerste wat ik zeg: 'Heb je m'n nieuwe steunzolen al gezien?'
Ik ben blij dat ik je nadat ik weg ging nog wat extra lering ende vermaeck heb gegeven. Succes Bollie! X